Me saatiin idea tehä vuorollaan pienet tiivistelmät kumpienkin tyylistä, koska vaikka me kaksosia ollaankin, meijän tyylit eroo aikalailla toisistaan. :) Näitä oli tosi kiva tehä!Vaikka suurin osa teistä, jotka Taygatee seuraa oottekin tuttuja, me ei olla juurkaan esitelty täällä nimiämme.Ollaan siis pysytty anonyymeinä.Jottei sekaannuksia synny, sanotaan vaikka, et tää eka tyylitiivistelmä on "neiti Aalta" ja toisessa postauksessa tulee sit "neiti Beeltä" :):)

 


Norsunnahat Chaneliltä

Ihanaa, kun ei tarvii kirjottaa monikossa! :) Mun tyyliä vois ehkä ensinäkemältä luonnehtii vähän tylsähköks.Tykkään harmaasta väristä(meijän serkku kutsuu mun harmaita vaatteita norsunnahoiks), löysistä neuleista ja takeista, enkä meikkaa kovin näyttävästi. Tykkään silti tyylistäni ja se on oikeesti yksinkertaisuudessaan tarkoin mietitty.Meikkaan hillitysti, enkä laita useinkaan kouluun ees ripsaria. Tä ei tarkota sitä, et olisin mielestäni niin luonnonkaunis, etten tarvii meikkii.Yritän vaan tehä sen mahdollisimman luonnollisesti.Lähiaikoina oon kyl innostunu testaileen beigee, vaaleenpunasta ja ruskeeta luomivärii. ;) Mun yks tyyli-ikoni on Coco Chanel, koska se oli niin tyylikäs ja jotenkin hienostunu.On siistii, et se on suunnitellu kauniita ja tyylikkäitä vaatteita ilman turhia krumeluureja ja uskaltanu ottaa vaikutteita miestenkin pukeutumisesta aikana, jolloin naisen kuulu verhoutuu pitsiin ja rusettihattuihin(kannatta kattoo Coco ennen Chaneliä-leffa).Ihailen myös malli Cara Delevingnee sen rennon tyylin, maskuliinisten kulmakarvojen ja ilveilyjen takii.On mukavaa, ettei se tahallaan pyri jokasessa siitä otetussa kuvassa oleen sievä, eikä ota itteensä liika vakavasti.

Cara%20kollaasi%2033-normal.jpg

 

 

 

En käytä juur mitään koruja.Mulla on joitain pienehköjä kaulakoruja ja vaikka mul on kyl korvanreijätkin(toisessa korvassa kaks),mun korvikset on usein tosi pieniä ja yksinkertasia.Seuraavan kuvan perhoskorvikset on isoimmat, mitä käytän.Tykkään tosi paljo tosta niitten mustavalkovalokuvaa muistuttavasta pakkauksesta. :) Taustana toimii mun löysä teepaita, johon oon kirjottanu kangastussilla ja näin ilmassu ihailuni Coco Chaneliin.

perhot-normal.jpg