Kesälomani loppusuoralla olen päässyt nauttimaan tuon huolettoman ajanjakson mukanaan tuomasta harvinaisuudesta: tylsyydestä. Koulukiireiden, harrastusten ja muun hyörinnän keskellä sitä on tullut kaivattua mutta nyt, kun olen saanut viimepäivät kieriskellä toimettomuudessani, tuntuu tuota kertyneen jo yliannostus... Rajansa kaikella. Siksi onkin ihan virkistävää huomata kaiken, myös kesäloman rajallisuus ja lopullisuus ja alkaa henkisesti valmistautua kouluun ja kenkiin. Paljasjalkakausi päättyy joskus ja ihan hyvä niin. Minulla on syysvarastoon säilöttynä roppakaupalla tylsyyttä, opiskelumotivaatiota parin päivän tarpeisiin ja kenkiä kulutettaviksi. Sen verran, että olen kesän aikana ehtinyt julistaa itseni ballerina- pannaan ja suunnitella kirpparipöydän varausta...

IMG_4880-normal.jpg

IMG_4853-normal.jpgIMG_4898-normal.jpg

Aikaa haaveasukokonaisuuksien suunnitteluun ja sen oikean chaiteemerkin etsintään löytyy varmasti syksylläkin. Kun meillä on haaveemme ja chaiteetä, ei toivo ole kokonaan mennyt!

Tylsistymään ja veltostumaan olen kesän aikana päässyyt mutta yhdestä voin olla ylpeä... Olen onnistunut kuoriutumaan neuleista ja legginseistä(nehän eivät ole ees "oikeat" housut) hamosiin. :) Pelko pikkareiden vilauttelusta, neiti- Näpsä- lookista ja muuten vain vierastus vaatekaappini perällä lojunutta kyähametta kohtaan ovat hälvenneet pikkuhiljaa. Hamekansaan siirtymiseni vaati rohkeutta ja paljon sinisen sävyjä, joten uurastuksen jälkeen toivon vaiheen seuraavan kouluun ja syksyyn asti. Voihan tyyliä täydentää villahousuilla ja sukkiksilla:)

DSCN4794-normal.jpg20140705_172518-normal.jpgIMG_4830-normal.jpg