Heipä hei! 

Kuukauden kivojen aika! <3

 Olen toukokuun aikana - paitsi suorittanut peruskoulun loppuun - myös leiponut elämäni ensimmäsen raakakakun.

Näin vastavihittynä raakaleipurina minulla ei vielä mitään mahtireseptiä tänne jaettavaksi ole.. Kehotan kaikkia kuitenkin etsimään jostain mieleisensä ja kokeilemaan! Minun tapauksessani kyseessä oli kesäisesti mansikoilla ja kookoksella hunnutettu banaanitäytteinen ja taateli - pähkinäpohjainen kaakku, jonka nautin hyvässä seurassa kauhuleffan äärellä. Pyöräytä sinä(just sinä niin) vaikka raakasuklaa - avokadopaakkelsin ja syö kunnon pala yksin kuistilla! :)

IMG_0660.jpg

IMG_0663.jpg

IMG_0627.jpg

 

Muuta raakaa ja marjaista tässä kuussa on ollut myös uusi huulirasvani: Hurraw:n mustakirsikka! <3 Olen kovin rakastunut kaikkiin noiden ekohuulirasvojen aromeihin - Niin sitruunaan, kuin kahviinkin. Jokainen tuoksuu juuri siltä, miltä pitääkin - ja runsaasti. :) Noin viiden euron putkiloita löytyy ainakin Punnitse ja säästästä, Ruohonjuuresta, sekä useimmista kosmetiikkakaupoista. 

IMG_0712.jpg

IMG_0715.jpg

 

 Lopuksi haluaisin esitellä teille vielä eräät Tigeristä taidetarviketelineeseeni muuttaneet kaverit...

IMG_0751.jpg

Yksinkertaisuus on kaunista, joo joo... Minun pedanttiuteni, käytännöllisyyteni ja säästeliäisyyteni eivät kuitenkaan näiden hymyilevien kynien edessä kestäneet. Nimettäköön ne siis kuukauden heikkouksikseni. Hohhoijjaa, heikkoudet ja tilpehööri: Niiltä ei voi elämässä välttyä! D;

IMG_0750.jpg

IMG_0733.jpg

<3: Vieläkin pikkuisen pedantti wanna be pariisitar