R- kiosin, pienen kirjaston ja satunnaisten rivi- ja kerrostalo rykelmien syleilemien metsiköiden lisäksi Lempäälän kirkonkylän liepeiltä löytyy peräti kolmekin pikku- kirpputoria. Ei kunta kirppareidensa suhteen mikään uusi Tukholma tai Berliini ole(Ei sillä, että minulla olisi kokemusta...) mutta lauantaipäivänä kahvilakirppis Uniikkiin eksyessä voi avoimella mielellä ja parilla kolikolla mukaan tarttua hyvä saalis. Toki lähellä sijaitseva ostoshelvetti, Ideapark toimii varmana rahanpolttouunina, jollei kirpparilla tärppää... Sisälläni asuva, suunnistaessa ja sienimetsälläkin esiintyvä metsästäjä- keräilijä kumminkin saa parhaat kiksit äkätessään huokean villatakin tai koirankorvaisen pokkarin salaattilinkojen ja syöttötuolien merestä. Myönnän, että kiiltäväpintaisten kirjauutuuksien haistelu ja upouusien kenkien sovittelu Bik bokin perällä tulevat heti siinä perässä...

IMG_7469-normal.jpg

Ruhtinaallisempiakin saalita on tullut kirpparikierrosten jälkeen kotiin roudattua (niin, että lasti MELKEIN hävetti...). Olen kumminkin tyytyväinen lauantaisiin löytöihini.

Edellisen käyttäjän valmiisi kuluttamat ja kaventamat, mukavan korkeavyötäröiset Noisy may- farkut istuvat samaan tyyliin miesten Jack & Jones- collegen kanssa. Pidän harmaaseen, ensivilkaisulta yksinkertaiseen paitaan kätkeytyvistä lukuisista yksityiskohdista; Hartialinjan nappirivistä, jämäköistä nahkapaikoista kyynärpäiden kohdalla ja ylellisyydentuntua lisäävästä pikkumerkistä helmassa. ;) Vaikka farkut oli minun ne ostaessa jo mukavan pehmeäksi käytetyt, eivät ne vielä ihan valmiit olleet... Eivät ennen kuin olin repinyt hiutuneet polvet saksilla ja lyhentänyt housut omaan hobittikokooni sopiviksi.

IMG_7419-normal.jpg

IMG_7411-normal.jpg

IMG_7480-normal.jpg

Jos tulevaisuudessa näette jonkin kirpputorin liepeillä punapolvisen hobitin typerän tyytyväinen hymy kasvoillaan, se olen minä. ;)

IMG_7414-normal.jpg